Легкість
нового дня
Що може розповісти помада про тип вашої особистості

Результати нового дослідження демонструють, що враження, яке ми справляємо на оточуючих, залежить від кольору нашої помади.

Ми всі чудово розуміємо, наскільки велике значення має перше враження. Під час нового дослідження з'ясувалося, що косметика, якою ми користуємось, може вплинути на те, як нас сприймають оточуючі. Свідомо чи несвідомо, люди судять про привабливість жінки, її індивідуальні особливості та здібності, за кольором помади на її губах.

Косметичний бренд CoverGirl провів опитування серед 1000 представниць прекрасної статі, щоб з'ясувати, як відтінок губної помади впливає на враження, яке вони справляють на оточуючих.

Хто б міг подумати, що колір помади має настільки велике значення? Маючи під рукою потрібну косметику, ви можете не лише проявити власну індивідуальність, але й створити образ, згідно якому вас сприйматимуть люди, з якими ви спілкуєтеся.

Хтось віддає перевагу червоному кольору, а хтось – натуральним тонам. Одним до душі помада сливових відтінків, іншим же більше подобається рожева. Давайте подивимось, як змінюється образ в залежності від відтінку на ваших губах.

Смілива і творча 

Жінки, які віддають перевагу червоній помаді,  сприймаються оточуючими як сміливі та амбітні.

Червона помада

Не дивно, що ті, хто любить червону помаду, справляють враження креативних, сміливих та активних.

Вони обожнюють фотографуватися і люблять взуття на підборах — у їх гардеробі можна нарахувати до дев'яти пар туфель на шпильці. Ті, хто користується червоною помадою, частіше за інших ходять на побачення, познайомившись із кавалером у мережі. Іноді у них бувають стосунки на одну ніч, а в суботній вечір їх найімовірніше можна зустріти у барі. Вони популярні у протилежної статі.

Якщо ви не користувалися червоною помадою раніше, можливо, настав час приміряти на себе цей образ.

Товариська і весела

Рожева помада

Дівчата, які віддають перевагу цьому жіночному відтінку, справляють враження товариських, веселих і чарівних. У суботній вечір вони навряд чи вирушать на гучну вечірку. Любительки рожевої помади вважатимуть за краще затишно влаштуватися на канапі та насолоджуватися переглядом улюблених фільмів.

В арсеналі жінок, які займають вищі керівні посади, швидше за все, знайдеться принаймні один відтінок рожевої помади. Можливо, цей образ допоможе здійнятися по кар'єрних сходах і вам.

Яскраво рожевий — це актуальний тренд весни. На полицях магазинів можна знайти безліч різноманітних відтінків: напівпрозорих та насичених, прохолодних і теплих, блискучих і матових.

Незалежна

Якщо ваш улюблений відтінок помади — сливовий, оточуючі сприймають вас як незалежну і витончену натуру.

Сливова помада

Помаду цього відтінку можна зустріти не в кожній косметичці. Шанувальниці фіолетових тонів справляють враження незалежних, амбіційних, освічених і витончених осіб. Вони надійні і заслуговують на довіру. Суботній вечір вони скоріше волітимуть провести поза домом.

Можна обрати свій власний варіант серед безлічі фіолетових відтінків: від стриманих винних до насичених ягідних.

М'яка і турботлива

Жінки, які віддають перевагу помаді бежевих відтінків, справляють враження милих та відданих.

Помада бежевих відтінків

Хіт подіумів помада натуральних відтінків, користується великою популярністю. Вона доречна як для денного, так і для вечірнього макіяжу. Представниці прекрасної статі, які віддають перевагу бежевим відтінкам на губах, справляють враження м'яких, турботливих, милих, відданих та чарівних дівчат. Їм до вподоби затишні вечори у домашніх умовах. Що стосується професійної сфери, то це типові представниці середніх посад.

Так само як і любительки червоної помади, вони схильні шукати любов (або супутника для побачення) в Інтернеті.

Під час дослідження з'ясувалося, що вподобання щодо помади віддзеркалюють наші звички. Те, наскільки часто ми користуємося цим косметичним засобом, може багато розповісти про спосіб нашого життя.

• Жінки, які користуються помадою чотири рази на тиждень і частіше, більш впевнені у собі (93%), ніж ті, хто робить це до трьох разів на тиждень (86%).

• 73% представниць прекрасної статі, які користуються помадою, добре знаються на поп-культурі.

• Жінки, які регулярно роблять макіяж губ, більш ніж у два рази частіше займають керівні посади (34%), тоді як серед тих, хто нехтує помадою, лише 16% керівників.

Меню сайта
Поділитися з друзями, в соціальних мережах!
ЄВРОПЕЙСЬКІ СТАНДАРТИ Український виробник
© 2017 All Rights Reserved